ما هستیم در: شنبه - پنج شنبه 8:00 - 18:00
 تعمیر گیربکس ام جی 550

تعمیر گیربکس ام جی 550

تعمیر گیربکس ام جی

تعمیر گیربکس ام جی 550

تعمیر گیربکس ام جی

تعمیر تخصصی انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهای چینی با ضمانت 12 ماهه در تعمیرگاه گیربکس

سرویس گیربکس اتوماتیک
.سرویس گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس ام جی 550

پس از اینکه شرکت چینی موریس – Garage یا ام جی توسط شرکت چینی “سایک موتورز” به دست آمد، به فعالیت خود در بازار چین تحت نام of ادامه داد. The ۵۵۰ یکی از اولین محصولات MG’s بود و اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ رونمایی شد.

برند رووی از لوگوی ام جی  برای راه‌اندازی وسایل نقلیه خود به دیگر بازارها به منظور اعتبار بخشیدن به محصولات خود در بازارهای بین‌المللی و کسب اعتماد مشتریان در کشورهای دیگر به سرعت استفاده کرد. بنابراین، Rovi ۵۵۰ طرح ام جی را بر روی پیشانی اش حکاکی کرده و در مجالس مختلف از جمله کشور ما تحت نام MG ۵۵۰ (MG ۵۵۰) ظاهر شد.

ام جی ۵۵۰ از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به خریداران ایرانی رسید و به دلیل استفاده از تجهیزات مناسب، طراحی نسبتاً مدرن، کیفیت ساخت بیشتر از محصولات داخلی بود و … قادر بود به سرعت خود را در قلب و چشمان مشتریان ایرانی تثبیت کند. سال‌ها پس از معرفی آخرین نسخه صفر کیلومتر به بازار، این ماشین چینی هنوز به عنوان یک ماشین با کیفیت یاد می‌شود.

زمانی که ماشین‌های کره‌ای در حال تصرف بازار بودند، ام جی 550 وارد ایران شد و قیمت آن‌ها آنقدر بالا بود که بسیاری از مشتریان داخلی تمایلی به خرید آن‌ها نداشتند. در همین حال، حضور یک شوالیه از سرزمین اژدها به ۱۸۰ درجه تبدیل شد و باعث شد مشتریانی که می‌خواستند مدل دست‌دوم و یا سایز متوسط را بخرند تا تصمیم خود را درباره خرید ۵۵۰ درجه بالاتر بخرند.

تعمیرگیربکس ام و ام 550

با توجه به اقبال مردم ایران نسبت به خرید این خودرو در حال حاضر تعداد قابل توجهی از خودرو های ام جی 550 در بازار ایران به صورت نو و دست دوم خرید و فروش می شوند. یکی از مواردی که در ارتباط با خودروهای خارجی بسیار اهمیت دارد تعمیر این خودرو ها است به دلیل اینکه این برند ها در ایران نمایندگی رسمی ندارد تعمیر این خودرو به مراتب سخت تر است و به تخصص بالایی نیازدارد.

برای تعمیر گیربکس ام جی 550 بهتر است در صورت بروز نشانه های خرابی در ابتدا میزان روغن گیربکس بررسی شود اگر نشتی روغن گیربکس وجود داشته باشد باید هر چه سریع تر خودرو را به مراکز معتبر برای تعویض لوله انتقال دهید.

در بیشتر مواقع عامل اصلی بروز خرابی های مختلف در خودرو ام جی 550 کم بودن یا فاسد شدن روغن گیربکی است. به مانند بدن انسان که خون نقش اصلی را در انتقال مواد معدنی در بدن بر عهده دارد در گیربکس نیز روغن گیربکس نقش اصلی در کنترل ضربات وارد شده به بخش های مختلف گیربکس و انتقال شتاب از موتور به چرخ دنده ها را بر عهده دارد.

اگر چرخ دنده های گیربکس خراب شده اند معمولا در صورت تعمیر به موقع می توان تعدادی از آن ها را جایگزین کرد اما اگر خرابی بسیار بالا باشد نمی توان گیربکس را تعمیر کرد و شما ناجچار به تعویض گیربکس خواهید بود.

اگر سیستم برقی گیربکس دچار مشکل شده باشد گیربکس پاسخ های مناسبی در زمان حرکت و تغییر دنده به شما نخواهد داد.

تعمیر گیربکس ام جی550

سرویس گیربکس اتوماتیک خودروی MG

تعمیر گیربکس ام جی MG تخصص ما در گیربکس اتومات میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود.

تمامی خودروهای MG باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  هر 35000 کیلومتر  انجام شود.

گیربکس اتوماتیک خودروی MG

خودروی ام جی ۵۵۰ دارای یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می باشد.

نکته حائز اهمیت درباره این مدل از این مدل گیربکس ها که باید به آن توجه ویژه ای کرد این است که صافی روغن گیربکس در داخل گیربکس تعبیه شده.

این به این معنی می باشد که در صورت دیر عوض کردن روغن گیربکس صافی روغن کثیف شده و برای تعویض صافی روغن باید گیربکس به طور کامل از روی خودرو پیاده شود و صافی روغن از داخل گیربکس باز شود و با صافی روغن نو جایگزین شود که این امر هزینه‌های زیادی را برای مالک خودرو به وجود می آورد.

در صورتی که در بسیاری از خودروها صافی روغن داخل کارتل گیربکس بر روی بلوک هیدرولیک قرار دارد و به راحتی ظرف کمتر از یک ساعت قابل تعویض است و نیاز به پیاده شدن کامل گیربکس و هزینه باز و بسته شدن گیربکس و توقف چند روزه خودرو در تعمیرگاه را ندارد لذا توصیه تیم فنی گیربکس میرزایی به مالکین خودرو‌ها این است که نسبت به تعویض به موقع روغن یا حتی زودتر از زمان مشخص حساس باشند و اقدام کنند.

روغن این خودرو روغن ATF است که به رنگ قرمز می باشد.

رفع تمامی عیب های ناشی از گیربکس اتوماتیک MG:

☑️ تقه (ضربه) زدن هنگام شروع حرکت یا تعویض دنده در حالت سرد و گرم

☑️ گاز هرز یا گاز اضافه خوردن در شروع حرکت یا بین تعویض دنده ها

☑️ عدم کشش خودرو در سر بالایی ها(به زور حرکت کردن)

☑️ رفع ضربه ی شدید هنگام توقف در پشت چراق قرمز

☑️ رفع مکث و تاخیر در درگیر شدن دنده در شروع حرکت

☑️ صدای زوزه یا هر صدایی از داخل گیربکس

☑️ گیر کردن بر روی یک دنده (دنده ی سه)

☑️ عوض نکردن یا دیر عوض کردن دنده

☑️ نشان ندادن یا اشتباه نشان دادن موقعیت دنده در پشت آمپر

☑️ روشن شدن چراغ گیربکس در پشت آمپر

☑️ روغن ریزی مربوط به گیربکس و…

⚙️ تعویض کامل روغن گیربکس و شستشوی گیربکس با روغن های اصلی و تست شده

⚙️ خودرو بر رایگان سرویس و مشاوره ی رايگان

⚙️ دارای مکانیک با تجربه و حرفه ای 6 الی 12 ماه ضمانت قطعات و تعمیرات

550

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter the text from the image below